Wersja do druku

Świeżynek
mój pierwszy wpis - czuje lekki stres...
miło mi powitać wszystkich forumowiczów:) mam na imię Ania i jestem jeszcze zupełnie zielona w temacie szycia:)
3 dni temu dostałam Łucznika, stary model (może nawet w moim wieku;D). Ponieważ zawsze chciałam nauczyć się podstaw szycia, bardzo ucieszył mnie prezent. Od kilku dni przeglądam Internet, czytam i oglądam wszystko co związane z tematem. Dzisiaj trafiłam na tutejsze forum i mam nadzieję być częstym gościem, chociaż moje umiejętności są jeszcze marne, właściwie żadne. Na początek mam w planie skrócić spodnie, choć nie wiem czy nie jest to zbyt trudne wyzwanie. Może jakaś podpowiedź? dobra rada od fachowców? zanim, jak to mówi mój tato "trzy razy utnę i okaże się, że jeszcze za krótkie" :)
pozdrawiam
Zaaklimatyzowany
Witaj:)
Skrócenie spodni na początek to calkiem spoko:) zmierzyłaś już ile chcesz je skrócić?
Pozdrawiam
Stały Bywalec
Jakoś ćwiczyć trzeba, więc nie bój się uczyć na własnych błędach, nawet jeśli w końcu wyjdzie za krótkie :oczko:
Oczywiście najmniej bolesne jest popsucie czegoś małego i niezbyt zobowiązującego, dlatego ja 'karierę' ciuchową zaczynam od piżam :D jak coś sknocę to nie zawsze trzeba od razu wyrzucać, czasem da się poużywać..

Witaj na forum!
Witaj:)
Skrócenie spodni na początek to calkiem spoko:) zmierzyłaś już ile chcesz je skrócić?
Pozdrawiam
Zmierzyłam, odcięłam, chciałam przeszyć brzeg zygzakiem i zaczęły się schody. Mianowicie zygzak nie jest równy, nie żeby mi to przeszkadzało, ale chyba tak nie powinno być (efekt na zdjęciu). No i kolejny problem to, że materiał jest rozciągliwy, więc chyba nie mogę go zszyć tak zwyczajnie, powinnam go rozciągać? i czy szew powinien być rzadszy czy gęstszy?

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Zaaklimatyzowany