Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Stały Bywalec
Witam,
Cieszę się że zebrałam się i zalogowałam na Waszym a teraz już i na moim :-) forum. Szyciem zajęłam się kilka dni miesięcy temu, jestem samoukiem który ma jeszcze duuuuuużo do nauki. Wierzę że będę mogła się od Was wiele nauczyć a z czasem może i ja będę udzielać rad :-)
Najbliżsi zmobilizowali mnie do założenia bloga - na którym znajduje się moja "historia". Nie będę jej tu opisywać bo nie wiem czy Was tym zainteresuję, chętnych zapraszam na bloga http://mjakmagda.blogspot.com/
Ponieważ moje szycie spodobało się moim znajomym to postanowiłam (za namową męża) złożyć również stronę na fb, na którą również zapraszam http://www.facebook.com/pages/Gustownie/366532170100390?fref=ts
Zmykam aby zapoznać się z forum. Z góry przepraszam jeśli będę popełniać jakieś błędy korzystając z forum ale mam niewielkie doświadczenie w byciu forumowiczką - więc śmiało proszę zwracać mi uwagę ;-)

Pozdrawiam
Magda
Administrator
A witaj! Fajnie, ze do nas dołączyłaś :tak:

* Susanna szyje - mój blog :)

Stały Bywalec
A witaj! Fajnie, ze do nas dołączyłaś :tak:
Dzięki Tobie tu trafiłam - u Ciebie na blogu widziałam bennerek :-)
Stały Bywalec
Musze się pochwalić że dzisiaj udało mi się kupić burdę szycie krok po kroku ;-) no i chyba dzięki niej zabiorę się za uszycie ciuszka :-))))) Wcześniej kupiłam 2 burdy bo spodobało mi się w nich kilka rzeczy. Pierwsza miała być sukienka, już nawet wybrałam materiał i wyjęłam ze środka gazety wykroje. Rozłożyłam na środku pokoju ten ogrom papieru i stałam nad nim bite 10 minut i nie miałam pojęcia co dalej. Gapiłam się i nie wiedziałam gdzie są wszystkie części sukienki. Po tych 10 minutach złożyłam wykroje i załadowałam do gazety. Tak skończyła się moja pierwsza przygoda z uszyciem sukienki. Mam nadzieję że teraz tak nie będzie ;-) Trzymajcie kciuki!