Wersja do druku

Świeżynek
Powitać wszystkich tu zgromadzonych :)Nie wiem, czy przychylnie patrzy się tu na "kilka słów o sobie", więc szybciutko- uwielbiam literaturę fantasy, jestem zagorzałą fanką Wiedźmina, słucham głównie "starej" muzyki, z młodości mojej mamy, babci i prababci ;). jestem "początkującą" włosomaniaczką, urodomaniaczką i ziołomaniaczką. Fascynuje mnie styl pin-up, zwierzęta i zjawiska paranormalne :D. Teraz trochę na temat. Początkowo nie chciałam się "przyłączyć" do żadnego z forów krawieckich, ale panująca tu atmosfera mnie po prostu oczarowała. Tak tu... przyjacielsko, pomocnie, miło i radośnie! Chociaż udzielać się raczej nie będę, z racji wieku <przed Państwem sweet sixteen> i ogromu doświadczenia <jestem w trakcie wybierania pierwszej maszyny do szycia>. Mam tylko nadzieję, że nie zabraknie mi nigdy pomysłów i chęci do realizacji. Jako dopiero młode i głupie proszę o wyrozumiałość. Witam raz jeszcze :)
Krawiec-Filozof
Witaj, Niewiasto!:)

Nie będziesz osamotniona, bo uczestniczy w forum kilka nastolatek na różnym etapie wtajemniczenia.
Pytaj, szyj, szyj, zdrzemnij się czasem, potem szyj, zjedz coś, pytaj, szyj, szyj, kiedy znudzi Ci się szycie to wpadnij na forum poględzić o czymś, potem szyj, a po szyciu - szyj dalej itd...:D

A tak w ogóle - to masz wakacje po to, żeby robić, co Ci się żywnie podoba, no nie? :)

Udzielaj się na forum jak najczęściej, bo od tego właściwie jest! :)

Zbych
https://www.facebook.com/Zibiasz
Stara Gwardia
Witaj :]
Witaj :) Korzystaj z wakacji szyjąc, poszukując inspiracji, udzielając się na forum i chwaląc się swoimi dziełami :) I nie martw się metryczką, bo są tu ludzie w bardzo różnym wieku i nie jesteś jedyną nastolatką ;) Powodzenia w wyborze maszyny i przy stawianiu pierwszych kroków w szyciu :)
Stara Gwardia
Witamy, witamy! Myślałam, że z tą naszą młodzieżą tak źle a tu proszę ile młodych zdolnych pasjonatów nam tu rośnie :D
witaj :)
Świeżynek
Cześć. witamy :)
Świeżynek
Dziękuję za ciepłe przyjęcie ^^