Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Świeżynek
Cześć mam na imie Marta ;p

dostałam maszyne Łucznik Olga 418 (zostało stwierdzone ze jak sobie ja naprawie to moge sobie wziasc ;p ), ogolnie jestem prawie że zielona ;p , tyle co kiedys tam babcia mi pokazywała co nieco jak szyć na starym łuczniku ( a moze to byl singer ;p taki czarny stary metalowy :> ). ale to wiadomo jakie tto było szycie będąc dzieckiem. No ale maszyna naprawiona (nawet przyłozyłam do tego swoje łapki ;p).
Jako ze jestem totalnie zielona to pewnie bede miała tysiąc głupich pytań :D

Jak to jest z tymi nićmi ? jest jakis podział na takei do maszyny i takie do ręcznego szycia ? :zawstydzony:

każde rady do poczatkujacej mile widziane
Pogromca spamerów
czesc :)
Stara Gwardia
Witaj Marto:) też jestem Marta.
Świeżynek
Hej ;)
Świeżynek
no to melduje ze 3 igły połmane ;p słaba cierliwośc mam ;p Jestem leworęczna i non stop wsadzam łapy jakoś dziwnie pod maszynę :D
Krawiec-Filozof
Ojoj! Znowu to łamanie igieł! Aż skóra mi cierpnie...:krzyk:
Ręka nie ciągnie materiału, tylko go lekko prowadzi, żeby na skręcał. Ewentualnie przytrzymuje założone warstwy, ale podążając za tempem transportera. A w grubszych miejscach trzeba zwolnić i pomóc kółkiem pasowym, zamiast brać to "z rozpędu".:paluszkiem:
No i popróbuj z naprężeniem górnej nici, bo zbyt mocne też może wyginać igłę.
Łamanie igieł może być niebezpieczne i pół biedy, jeśli utkwi w materiale. Bo potrafi wystrzelić gdzieś w bok, a jeśli nawet nie wbije się w nic od razu, to ciężko znaleźć ułamaną końcówkę.
https://www.facebook.com/Zibiasz
Świeżynek
ogólnie wszystko przez to, że właśnie z rozpędu próbowałam szyć materiały na ktore z caLa pewnościa trzeba inne igły :D Ale praktyka czyni mistrza , będzie lepiej ;p Ale postaram sie być ostrożniejsza :zacieszacz:
Stara Gwardia
Witam :)
Świeżynek
siiemanko ;p