Wersja do druku

4 strony: 1 2 3 4 >

Świeżynek
Może ktoś wie, czemu tak mi się robi? Jestem początkująca :zawstydzony:
Stara Gwardia
Obie nitki z góry i z dołu powinny być przytrzymane z tyłu za stopką. Spróbuj i napisz czy jest poprawa. Na pewno ktoś pomoże.

I jeszcze jedno - nitka z bębenka powinna zostać wyciągnięta górną nitką na wierzch - wtedy wystaje przez otwór w płytce ściegowej. I dopiero teraz obie nitki układasz pod stopką i przytrzymujesz na początku szycia.

Fides

--- Ostatnio edytowane 2014-10-25 16:28:52 przez Fides ---
Świeżynek
Niestety nic nie pomogło :beczy:
Dalej to samo.
Stara Gwardia
Instrukcje czytasz? Tam jest krok po kroku opisane wszystko. Z materiałem spróbuj, albo na papierze chociaż, przeszyj kawałek tak jak Ci radzą i trzymaj obie nici przy starcie, bedzie dobrze, trochę łez trzeba wylać.

--- Ostatnio edytowane 2014-10-25 21:59:00 przez Niteczka82 ---
Następną próbę zrób bez naciskania pedała. Powoli kręć kołem napędowym maszyny. I cały czas trzymaj nitki za stopką. A potem zrób próbę na tkaninie.
A teraz tak:
Nawlecz ponownie górną nitkę. Stopkę do nawlekania górnej nitki podnieś, wtedy talerzyki naprężacza otwierają się i wtedy nawlekana nitka ma szanse trafić pomiędzy nie prawidłowo.
Ustawiaj naprężenie na opuszczonej stopce. Ustaw na 4, to zazwyczaj standardowe ustawienie, takie po środku, instrukcja na pewno podpowiada w tej sprawie.

Na zrzucie z filmu widzę dwie nitki, czyli prawidłowo.

Czy szyłaś na tej maszynie już wcześniej?

PS.
Tu jest podobny wątek, zobacz, może coś podpowie.

--- Ostatnio edytowane 2014-10-26 08:55:33 przez Fides ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
dwie nitki pod stopka prawidłowo
Świeżynek
Robi Ci sie tak że materiał wbija sie w to miejsce gdzie jest bembenek ?
Stara Gwardia
Na razie nic mi o tym nie wiadomo.
Mistrzyni Krawiectwa
Typowy objaw źle założonej górnej nitki /jak pisze Fides - podnieś stopkę!/.