Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam dziadek ma w piewnicy dwie maszyny i zlecił mi pozbycie się ich nie znam się kompletnie na tym może mi ktoś powiedzieć ile są one warte jak je opisywać? Proszę o pomoc ponieważ kompletnie się na tym nie znam są sprawne na pewno i mają całe wyposażenie.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Czarna to Łucznik LZ-3 na złomie jakieś 60zł jak jest w dobrym stanie to jakieś 100-150 ale ze silnikiem sprzęgłowym. Oczywiście jeżeli jest w dobrym stanie technicznym i wizualnym to można spokojnie dużo więcej zarządać.

wrzuć więcej zdjęć tej juki
Avatar użytkownika
Świeżynek
Więcej nie mam niestety bo dziś u dziadka w piwnicy robiłem :D podobno dobrze działają bo były używane jeszcze nie dawno

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Świeżynek
Czarna to Łucznik LZ-3 na złomie jakieś 60zł jak jest w dobrym stanie to jakieś 100-150 ale ze silnikiem sprzęgłowym. Oczywiście jeżeli jest w dobrym stanie technicznym i wizualnym to można spokojnie dużo więcej zarządać.

wrzuć więcej zdjęć tej juki
ten silnik sprzęgłowy jest też do niej są kompletne i sprawne za ile mógłbym je wystawić ?
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Na łucznika 150-200 juka 250-300

za taką cenę raczej powinieneś w miarę szybko sprzedać.
Avatar użytkownika
Szpec od maszyn
Na łucznika 150-200 juka 250-300