Wersja do druku

Świeżynek
Witam serdecznie wszystkie Panie oraz Panów, jeśli są na forum. :)

Może nie będę owijał w bawełnę, otóż jak w temacie potrzebuję pomysłu na prezent.

Jak to przed świętami bywa, znajomi razem mieszkający losują siebie na wzajem, a potem robią sobie nawzajem drobne upominki. No i ja wylosowałem właśnie koleżankę która uwielbia wręcz szyć, ma cały pokój zastawiony manekinami na których upina suknie, kilka gorsetów do wykończenia, no po prostu pracownia. Do tego wszystkie ozdoby haftuje i wykonuje ręcznie.

Kompletnie się na tym nie znam, jestem informatykiem, ale szukam czegoś ukierunkowanego właśnie w tą stronę.

Gdyby cokolwiek przyszło wam do głowy, piszcie!

Serdecznie pozdrawiam!
Maciej Jóźwiak

P.S.
Słyszałem jak wspominała, że przydałby się jej 'profesjonalne szpilki'. Istnieją różne rodzaje szpilek?!
Mistrzyni Krawiectwa
Jejku, mnóstwo! Nie tylko szpilki z bajerem w postaci płaskiej główki, ale i szpilki ultracienkie, szpilki przeznaczone do dzianin, szpilki krótkie do aplikacji...

Najlepsze szpilki, o których słyszałam, to szpilki francuskiej marki, nie pomnę teraz, robione z cieniutkiego drutu - tego samego, którego używa się do produkcji strun fortepianowych. Sprężyste, cienkie, nie odkształcające się, ale i pracujące na spięciu razem z materiałem. Można je zgiąć do 45 stopni - i wrócą do prostego kształtu!

Ale u nas niedostępne :-)

Ania

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Stara Gwardia
To jeszcze napisz jaki mniej więcej limit sobie ustaliliście na prezenty :)
Stara Gwardia
Wszystko zależy od budżetu jakim dysponujesz :)
Ostatnio widziałam takie śliczne komplety nici. Myślę, że każda szyjąca dziewczyna byłaby zadowolona!

Limit jest "w granicach rozsądku". Nie ustalaliśmy żadnej granicy, a że nie orientuje się w cenach akcesoriów krawieckich to nawet nie będę strzelał. :P

Dołożę zdjęcia ostatniego dzieła. Może coś pomogą.

Pozdrawiam :)

Załączone obrazy