Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam, na sprzedaż posiadam wszelkiego rodzaju igły. Zamieszczam link do oferty


http://olx.pl/oferta/igly-szwalnicze-igla-maszyna-do-szycia-hurt-najtaniej-zarobek-CID628-ID93CQ9.html





--- Ostatnio edytowane 2015-02-23 01:43:28 przez Kajetano ---
Avatar użytkownika
Świeżynek
Jeśli ktoś mógłby również polecić, gdzie mógłbym to sprzedać na Górnym Śląsku, będę bardzo wdzięczny
Avatar użytkownika
Świeżynek
http://olx.pl/oferta/igly-szwalnicze-igla-maszyna-do-szycia-hurt-najtaniej-zarobek-CID628-ID93CQ9.html



Pomoże ktoś? To igły mojego dziadka, znalazł je po wilu latach, a gotówka na pewno mu się przyda. Odswiezam link




--- Ostatnio edytowane 2015-02-23 01:46:09 przez Kajetano ---
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Cena 0,42 to jest za sztukę ?
Czy za opakowanie 10szt ??
Avatar użytkownika
Świeżynek
za sztuke do negocjacji. Nie znam się na tym i nie wiedziałem jaką cene zrobić. Z tego co się orientowałem to w granicach 42 groszy za sztuke to nie jest duzo
Avatar użytkownika
Świeżynek
bo 4 grosze za sztuke? to chyba na złomie bym więcej dostał ;)

--- Ostatnio edytowane 2015-02-09 20:33:43 przez Kajetano ---
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
A z jakich lat są te igły bo może mają większa wartość numizmatyczną.
Avatar użytkownika
Świeżynek
Wiem że dziadek otrzymał je jako premię w 1992 roku, więc pewnie jakoś z tego okresu :)




Historia ich jest dość ciekawa, ponieważ dziadek dostał ich chyba około 30 000, jako premie w pracy, sprzedał większośc, kupił samochód, wyremontował mieszkanie- ale około 3000 zostawił na czarną godzinę. Jak to bywa w takich historiach zapomniał o nich, teraz gdy zmarła babcia, robiliśmy u niego porządki i znaleźliśmy. Jakie emerytury są w tym kraju wszyscy wiedzą, więc powiedziałem że spróbuję mu je sprzedać, bo każdy grosz się przyda. Dlatego jeśli ktoś potrafiłby pomóc, będę bardzo wdzięczny
Avatar użytkownika
Świeżynek
Może jednak- ktoś? coś?
Avatar użytkownika
Świeżynek