Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Świeżynek
Witam serdecznie jestem tutaj nowa,właśnie dopiero znalazłam te forum i postanowiłam się zarejstrować.Mam na Imię Asia mieszkam w Anglii.Właśnie straciłam pracę mam dwójkę dzieci.Z zawodu jestem krawcem odzieżowym a później Technikiem Odzieżowym,pojęcie o szyciu mam.Postanowiłam działać na własną rękę i szyć coś w domu i sprzedawać.Wszyscy moi znajomi radzą mi pójść w firany,panele okienne ponieważ Anglicy to nie mają pojęcia jak ładnie wyglada okno a jak mają to wszystko na jedno kopyto. Proszę o jakieś rady co wy o tym myślicie? Dziękuje
Administrator
Myślę, że szycie firan i wszelkich innych dekoracji okiennych ma rację bytu. Podam przykład z małej miejscowości a właściwie to ze wsi - kobieta nieco starsza ode mnie, matka dwójki dzieci szyje i sprzedaje firany. Działalność prowadzi 8 rok i jak sama przyznaje roboty jest po pachy. Bardzo dużo ludzi zleca szycie firan, szczególnie w okresie świątecznym. W Polsce jednak ludzie lubią dekorować okna, firana czy panel jest ważnym elementem wystroju wnętrza. Myślę, że w Anglii jest podobnie. Mnie się zawsze angielski wystrój kojarzył z obowiązkowymi ciężkimi zasłonami. Mieszkasz tam więc sama możesz zweryfikować czy tak nadal jest ale myślę, że tak.
Jeszcze chciałam dodać, że owa pani dziwi się, że ja sama nie lubię szyć firan gdyż jak mówi "to jest prosty szewek, nie trzeba kombinować". Po części się z nią zgadzam, teraz są piękne taśmy ułatwiające drapowania no i masa ciekawych dodatków. Jeśli będziesz szyć starannie i efektownie to nie ma się czego obawiać. Czasem warto zaryzykować.

* Susanna szyje - mój blog :)

Świeżynek
Też tak myślę że firany by miały rację bytu.Może dacie mi jakieś inspirację z którymi chciałybyście się ze mną podzielić,z kąd brać w miarę tanie materiały i dodatki,będę wdzięczna z chęcią wszystkie obejżę.Dziękuje
Stara Gwardia
Firany w Anglii? Może dla Polaków. Raczej kotary, poduszki bym proponowała.
W każdym razie powodzenia życzę.
Krawiec-Filozof