Wersja do druku

5 stron: 1 2 3 4 5 >

Świeżynek
Hej wszystkim. Nazywam się Ula. Przygody z maszyną zaczęłam nieco ponad pół roku temu ale krawiectwem i modą interesuję się ok. 2 lat.
Jestem samoukiem. We wrześniu ubiegłego roku zakupiłam maszynę do szycia(Arka radom 888).Nie jest ona wielce cudowna ale na początek myślę, że wystarczy.
Moją pasją staje się przerabianie starych ciuchów na nowe (D&Y). Jak wiadomo dziewczynie która mieszka na stancji prawie zawsze brakuje finansów na ciuchy , więc znalazłam idealne rozwiązanie.
Jestem maturzystką, czwartoklasistką w Państwowym Liceum Plastycznym.Obecnie robię dyplom szyty na maszynie ;)
Do tej pory odkąd mam maszynę niewiele zrobiłam. Głównie przerabiałam spodnie, kamizelki, spódniczki. 3 miesiące temu zrobiłam pierwszą, swoją drogą trudną sukienkę, którą założyłam na studniówkę(możecie zobaczyć na moim świeżym blogu-niedługo wstawię i tutaj zdjęcia).
Plany na przyszłość? TAK! Studia po angielsku na kierunku Fashion&Design w Zachodniej Europie ;) po szkole w maju bądź czerwcu wyjazd.
Mam nadzieję, że miło spędzę tutaj wolne chwile. Pozdrawiam wszystkich! :)

--- Ostatnio edytowane 2012-03-18 15:39:45 przez Ushi ---
Stara Gwardia
Witaj,trzymam w kciuki za realizację planów!
Ooo, ciekawe, jak się odnajdziesz na studiach ;-)

Witam!

Ania

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Stara Gwardia
Witaj gdzie planujesz studiować?
Stara Gwardia
witaj ;-) sukienka bardzo ładna :oklasky::oklasky: