Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Świeżynek
Mam na imię Dominik i chciałbym się przywitać ze Wszystkimi Użytkownikami forum:)

Mam 27 lat i jestem zupełnie zielony, dopiero zaczynam swoją przygodę z szyciem. Od 6 lat już pracuje z ubraniami jako VM (dekorator) w sklepach odzieżowych. Także z "modą" mam styczność na codzień. Jednak już od dawna kiełkowała we mnie myśl, że zamiast tylko przerzucać fabrycznie zrobione ubrania może od czasu do czasu zrobie coś swojego. Dodatkowym bodźcem do działania jest także to, że jestem zupełnym fanatykiem programu Project Runway (kt oglądał ten wie:P).

I tak kilka dni temu kupiłem maszynę... Na razie "szyje" po skawkach materiału i starych ubraniach. Bardziej polega to na zapoznaniu się z moją nową przyjaciółką niz na konkretnym szyciu. Ja testuje jej możliwości a ona moją cierpliwość. Mam nadzieje, że wyjdzie z tego udany związek:)

Na razie brakuje mi troszkę sprzętów, czekam na nici, linijki i inne. Okazało się, że w mym domu brakuje nawet ołówka... Ale przez ostatnie lata nie robiłem nic "własnego" i troszke się zatraciłem w pracy zawodowej zaniedbując siebie i faktycznie nie pamięam kiedy ostatnio pisałem coś długopisem lub ołówkiem;)

Zaczynam więc troszkę od drugiej strony kompletowanie mojego sprzętu. Ale na dniach zaczne działać już bardziej. Jestem w trakcie czytania "Wielkiej księgi szycia" która idealnie tłumaczy ściegi, szwy i podstawowe informacje takiemu żółtodziobowi jak ja.

Jeszcze raz serdecznie Wszystkich witam. Mam nadziej, że będę mógł liczyć na wsparcie i pomoc od czasu do czasu, ale przede wszystkim miłe "towarzystwo".

Pozdrawiam,
Dominik:)
Stara Gwardia
Witaj, fajna praca. Kiedyś sie interesowałam tym visual m. ale najlepiej to szukali kogos po ASP.
Świeżynek
Witamy, witamy:) Jak to miło mieć coraz więcej Panów w szyjącym gronie;) Powodzenia!
Administrator